تقسیم بندی مناسب فضا در معماری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 25 تير 1396
بازدید : 172
نویسنده : omid

به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

برای معماری حرفه ای که به شکلی مناسب و تخصصی قرار است که در ساختمان های گوناگون اجرا شود نحوه تقسیم بندی و تفکیک فضای موجود دارای اهمیت زیادی می باشد از این رو باید در مورد تقسیم فضا به شکلی مناسب و تخصصی دقت و حوصله به خرج داد.

طراحی فضا اگر به گونه ای باشد که انعطاف پذیری بالایی داشته باشد و همین طور از نظر چیدمان و دکور داخلی دارای تنوع پذیری بالایی باشد در نهایت می توان کارکردهای مختلفی را در سطوح مختلف فضای ایجاد شده مشاهده کرد و همین طور مخاطب یا فرد سفارش دهنده احساس رضایت بیشتری از فضای موجود ایجاد شده می نماید.

برای تقسیم بندی یا تفکیک فضای خانه به شکلی مناسب می توان از جدا کننده هایی به شکل های متفاوت استفاده کرد و برخی از این جدا کننده ها سبک و قابل حمل هستند و می توانند دارای رنگ بندی های مناسبی باشند و انتخاب هر نوع رنگ بندی مناسب در بین آنها متناسب با نیازهای موجود صورت می گیرد.

به هر ترتیب نحوه قرارگیری فضاهای مختلف و تقسیم فضای موجود از جمله ویژگی های مهمی می باشد که برای ساختارهای گوناگون و ساختمان های مختلف دارای اهمیت بوده و باید در یک پلان معماری به شکلی اصولی و درست مورد توجه قرار بگیرد. اگر فضا به شکلی صحیح تفکیک گردد در نهایت بر غنای محیط ایجاد شده افزوده می شود و بسیاری از موارد و مسائل دیگر در رابطه با طراحی و دکوراسیون داخلی ساختمان به شکلی مناسب حل می شود.

کلمات کلیدی: دکوراسیون داخلی ساختمان، طراحی ساختمان، تقسیم بندی فضای موجود، معماری حرفه ای

ساختمان های مختلف، تفکیک فضای خانه، طراحی فضا، ساختمان های گوناگون، تقسیم فضا




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک و آدرس amlaktakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com